Happy/sad. Around nd around

Allting kan inte ens vara bra en dag. Det är allt folk runt mig som får mig att tvivla, och en del sanningar med. Litar på en person till 100% ibland och ibland inte alls. Blir kallad "bästa vän" är det ens sant? Ugh, ryser bara av tanken. Men idag ska jag ta tag i det, denna personen ska inte ligga i något mellanläge som får mig att må bäst ibland och sämst ibland. Den personen ska antingen upp till att bli min bästa vän, eller ner till inget som rör mig. Beroende på hur falsk hen är.
Tänker inte må dåligt på grund av nåt sånt löjligt
Imorgon ska min syrra döpas, ska vara där with my wonderful friends. Sen på kvällen blir det sleepover med mina närmaste & bästafriends. Kanske gbg på sön.
 
 
 
Hahha, naaw, 2010, vad man saknar den tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback