Stort på g

Blev kallad hora idag. Och kom inte här med era kommentarer och säg att det är onödigt att ta upp det på bloggen, för jag har starkt sjölvförtroende nog att säga att det är lika sant som att du är en bra person. Absolut inte. Tar inte åt mig, tog inte åt mig. Gick därifrån. Men tankarna virvlar runt, tycker faktiskt att det är du som borde bli kallad för det, så som du beter dig mot andra, fått hjärtat krossat av den här personen två gånger. Vill bara att du ska veta att jag hatar dig. End of story
Puss och kram hater, fast tror inte du är det egentligen ;)
Ha det bra så hörs vi ikväll!
Har något stort pågång, berättar inte vad ännu, kanske kommer ikväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback